torsdag 28 februari 2008

kidnappare och kökscasanovahs

hej hallå bloggen!
Det är johan som skriver raderna! ikväll har jag rammlat och fått en liten smäll på min vänstra axel så jag har lite ont i nyckelbenet... men hade mest tänkt lägga upp bilder från min 21 årsdag, ja ni hörde lilljohan har gått och blivit gammal som fan!
Blev iaf väckt klockan 10 nångång på morgonen den 26 februari och fick ögonbindel så jag inte skulle se något alls..endast iförd mina kalsonger och ett par tofflor...blev körd till alpin och fick äta tårta med fint sällskap av vänner!!
Sen när jag trodde allt var över, så åkte ögonbindeln på igen för att bli uppkörd till vestlestölen och fick åka blades upp för ola heisen i endast emils kvarglömda fula långkallingar och calles underställs tröjja...var ju lite kul men man kände sig rätt ful men de går bra..jag bjuder på mig själv!
När jag kom upp i ola heisen fick jag en lapp av liftkillen och på den stod det att jag skulle ner till skistua...och där nere stod alla fina vänner med party hattar och glatt humör.
(kunde ju ha varit värre...tänk om jag blivit våldtagen av en stor neger eller liknande!?) nu kommer iaf bilderna:












Inga kommentarer: