fredag 22 februari 2008

dom åker snöbräda!

Shoo all you motthafukkas!

Idag har jag lilljohan jobbat till klockan halv 5, sen åkte jag med ghetto-tuv-bussen till micasa för att slänga i mej något najs krubb!
på väg från bussen träffade jag bröderna coop som höll på bygga världens kanske roligaste mini wallride!!
det blev en tung session med massa feta slams och dunder!
försökte en blunt to noseblunt men de gick väl...litt sådäär, men jag satte den till sist sen drog jag hem för att skriva på denna ofantligt coola extrema blogg!
Nu ska jag invänta calle som sliter som ett djur för att överleva, hoppas han får sig ett jobb där så han slipper vara förbannad :(
nu ska jag se starwars med ida (eriks görlfrend)
bilder kommer nån gång ikväll!
Jag avslutar detta blogginlägg med ett filmklipp från min favoritsida youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=VlGCNXrUsDA

Pz vi ses på västra sidan i tuv! respekt i världen!

Inga kommentarer: